UAB „Interneto Vizija“ keičia senuosius planus į naujuosius
8 rugsėjo, 2009 – 21:54Kaip žinia, Versme.net yra talpinama Serveriai.lt serveriuose. Kalbant apie konkrečiai šiuos serverius, kuriuose talpinama ši svetainė, jie anksčiau priklausė ir buvo administruojami UAB „Interneto Vizijos“ (toliau tiesiog „IV“) – anksčiau žinomos kaip „E-Vaizdas“ – kompanijos.
IV paslaugas naudoju ne pirmus metus ir kiek tenka girdėti pažįstamų atsiliepimų – tiek Serveriai.lt, tiek IV tiekiamos paslaugos yra kokybiškos, o ilgą laiką IV paslaugos buvo netgi „protingiausiai įkainotos“ lyginant su kainos, paslaugos ir kokybės santykiu. Iki šiol nekildavo jokių problemų.
Kai pirmą kartą sužinojau apie IV ir Serveriai.lt susijungimą, pagalvojau, jog dabar tai jau tikrai dings gera hostingo paslaugų kompanija tarp lietuviškos rinkos. Tačiau taip nebuvo – kol kas buvo sutvarkyti tik stambūs formalumai Serveriai.lt perimant IV valdymą (juk taip reikia suprasti jų veiksmus, ar ne?), kurie nepaveikė nei kainų, nei paslaugų. Seniem klientam ir toliau buvo leidžiama pasilikti prie senesnių planų, kurie mano nuomone yra šimtus kartų palankesni klientui iš ekonominės pusės. Vėliau IV serveriai buvo perkelti į Serveriai.lt.
Visai neseniai gavau laišką, kuris tiesiogine to žodžio prasme iš pradžių mane įsiutino. IV be jokio išankstinio perspėjimo pakeitė planą į ne tik brangesnį, bet netgi į tokį, su kuriuo aš negaliu naudotis visomis paslaugomis, kuriomis naudojausi iki šiol (viršiju tiek el. pašto dėžučių kiekį, tiek MySQL duomenų bazių). Juk iš esmės čia tas pats, kas pakeisti mano interneto planą į brangesnį, bet apribotą, nors ir spartesnį. Kaip jaustis tada, kai apie tai sužinai, kai visi pakeitimai jau atlikti?
Laiško turinys:
Gerb. <..>
Informuojame, kad siekdami užtrikrinti kokybišką svetainių
talpinimo paslaugos veikimą, keičiame ankstesnį planą
e200MB į naująjį planą Asmeninis.Naujasis talpinimo planas pritaikytas šiuolaikiniams klientų
poreikiams ir aprūpins jūsų svetainę gerokai didesniu
serverio resursų kiekiu nei ankstesnis, todėl jūsų svetainė ir
el. paštas galės patikimai veikti net išaugus informacijos
kiekiui bei srautams:Duomenų srautas: 100 GB/mėn.
Vieta serveryje: 1000 MBIšsamesnę informaciją galite rasti:http://www.serveriai.lt/talpinimas.html
Naujuoju planu galėsite be papildomų mokesčių naudotis iki
talpinimo paslaugos galiojimo pabaigos. Pratęsiant
paslaugą plano Asmeninis kaina bus 9 Lt/mėn. + PVM, taikoma
nuolaida išliks nepakitusi.
Iki šiol aš „planavau“ pasidaryti taip: pagrindinį puslapį talpinti pas IV su ekonomišku, bet kokybišku planu, o grafiką ir multimediją talpinti kitoje įmonėje, kuri pasiūlytų žymiai daugiau, bet už mažesnę kainą ir mažiau kokybės. Taip ilgesnį laiką neprarasčiau grafikos ir kartu turėčiau santykinai gerai veikiančią sistemą. Pasak IV, aš turėčiau apsidžiaugti, jog gaunu daugiau vietos ir daugiau srauto. Nors mano „planų“ jie nežinojo, bet juos sugriovė.
Naujojo plano palyginimas su pačiu paprasčiausiu iš senųjų:
Viskas būtų gerai, jeigu ne šitai:
- senasis planas man buvo labiau tinkamas savo kaina – aš nenoriu mokėti nė cento daugiau už hostingą negu mokėjau iki šiol; nejau IV mano, kad tai, ką aš mokėjau iki šiol man nebuvo „riba“, kurios peržengt tokiom išlaidom negaliu?
- dabar mokėsiu net 3 kartus daugiau – absurdas, ar ne; nežinau kiek „normalu“ kitiem išleisdinėt pinigų ant „tinklaraščių“, bet man asmeniškai atrodo kiek absurdiška pakloti tokias sumas už praktiškai nieką;
- laiške teigiama, jog planas keičiamas siekiant užtikrinti kokybiškesnes paslaugas – suprasčiau, jeigu mane perkeltų į kitą serverį, bet prie ko čia kiek aš moku per mėn.? Reikia suprasti, jog jie nusprendė susirinkti 3x daugiau pinigų ir kažkaip dabar pradės geriau užtikrinti paslaugų tiekimą? O kas jeigu man visiškai nusispjaut ant jo? Vėl, mokėti 3x daugiau už nieką?
- pakeistas planas sustabdė bet kokius naujus darbus – juk sumažino limitus; padidino tik talpą ir srautą, kurio man iki šiol ir taip užteko…
- šitoj vietoje, esu beveik įsitikinęs, jog IV pažeidė kokią tais mano teisę: jie man iš anksto nepranešė apie plano keitimą ir stipriai pakeitė teikiamą paslaugą, nors aš buvau „nusipirkęs“ visai kitą planą iš anksto ilgokam laikui ir dabar galbūt rimtai apsvarstyčiau galimybę atsiimti pinigus, kuriuos sumokėjau ne už tai, ką dabar gausiu…; dabar aš nebegaliu plėtoti projektų tik dėl kažkokių kvailų MySQL, el. pašto dėžučių ir pan. limitų – ir niekas apie tai nesiteikė pranešti net automatizuotu laišku?!
Beje, laiške, Interneto Vizija, teigia, jog planas keičiamas siekiant užtikrinti kokybiškesnes paslaugas. Nesuprantu šio to. Kodėl reikia tų kokybiškesnių paslaugų? Nejau iki šiol teiktos buvo nekokybiškos? Aš čia kažkodėl matau tik priedangą susirinkt daugiau pinigų: jie pakeisdami planus nepadidins serverių apkrovų, tik naudojamo srauto ir talpos kiekius, kurie ir taip maži dėl ganėtinai mažo klientų skaičiaus.
Visgi, tai gana subjektyvus klausimas kuris planas geresnis ir kaip gerai pasielgė IV taip pakeisdama planus. Mat kai kuriem galbūt užtenka vienos MySQL duomenų bazės, 10 pašto dėžučių ir tie 72 Lt, už kuriuos galima buvo paleisti dar dvi svetaines, o labiau reikia talpos ir srauto, tačiau kodėlgi IV nepranešė iš anksto nieko tiem vartotojam, kurie „netelpa“ į naujųjų planų limitus ir iš karto pakeitė planą?
Iš kitos pusės gi nieko čia tokio – nėra tokia jau tragedija tas naujas planas, tik tiek, kad jeigu būčiau dirbęs tikrai su rimtais projektais, tai dabar mažų mažiausiai būčiau parašęs raštišką skundą ir niekados daugiau nebeatsisukęs į IV pusę.
Čia galime įžvelgti Omnitel „vykdytą politiką“ populiarinant asmeninius planus. Tiesa, Omnitel tikrai pasimokė iš savo klaidos, tačiau matosi, jog kai kurie iš kitų klaidų nesimoko nė kiek…
P. S. O gal yra daugiau turinčių nusiskundimų šia įmone? Gal tai jau ne pirmas atvejis, kaip ši įmonė „pasišiukšlino“?
Atnaujinimas 18:27: atrodo, IV iš savo klaidų visgi mokosi. Dabar MySQL limitas padidintas iki 50. El. pašto dėžučių kiekis taip pogi buvo padidintas iki 50. Tikėkimės ateityje tokių problemų nekils 🙂 .
Atnaujinimas 9:22: suklydau, visgi IV „pasišiukšlino“ ir „draugauja“ tik su „bendraujančiais“.
Atnaujinimas 13:06: Interneto Vizija žaidžia su klientais. Vėl sumažino limitus į tokius, kokie turėtų būti pagal planą. Parašiau laišką, lauksiu atsakymo iki 10 val. pirmadienio. Jeigu nesutiks padidint – teks rašyt skundą į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą ir Ryšių reguliavimo tarnybą (jie taip pat tvarko tokius incidentus).
Juk techniškai kalbant aš nusipirkau tą MySQL duombazių limitą, tai kokią teisę jie turi pakeisti jį į daugiau vietos serveryje ar bet kokias kitas paslaugas?
Siūlau visiems nukentėjusiems taip pasielgti.
29 Responses to “UAB „Interneto Vizija“ keičia senuosius planus į naujuosius”
siaip IV ir serveriai.lt visa laika buvo tas pats
By meh on Rgs 8, 2009
Kiek man žinoma, IV perėmė e-Vaizdą, todėl galima sakyt, jog e-Vaizdas tapo IV 🙂 . Ar ne?
Nors šiaip čia iš ties šiek tiek maišau IV su e-Vaizdu – reikėtų geriau kai kur minėti e-Vaizdą, o ne IV (: .
By Ernestas on Rgs 8, 2009
Šio laiško dar negavau, nors mano pradžia ta pati iš e-vaizdas. Ką žadi daryti? Hostex brangoka, lieka 321.lt už 6/lt mėn be ribojimu. Bet kas ten per servai? 🙂
By lfx on Rgs 8, 2009
Čia ne IV kalta, kad nupirko e-vaizdas, o pastaroji – kad parsidavė ir išdavė savo klientus. Nes pasikeitus savininkams logiška, kad keičiasi paslaugų įkainiai, todėl IV nieko blogo nedaro, tiesiog visiem, besantiems po tuo pačiu stogu, suvienodina sąlygas. Aš iš e-vaizdo pabėgau dar prieš susijungiant su IV vien dėl nekokybiškų paslaugų, kurios pagerėjo IV perėmus kontrolę.
By banditaz on Rgs 8, 2009
Hostingo rinka yra labai iškreipta, todėl nieko keisto, kad pakeitė planus.
Nors limitai ir buvo mažesni (vietos/srauto atžvilgiu), išlaikyti vieną klientą už 3lt yra nuostolinga. Todėl geriau suteikti jam, kad ir nelimituojamą srautą, kurio jis neišnaudos, tačiau paimti už tai 9lt.
Gali būti, jog tavo plano galiojimas pasibaigė, todėl ir pakeitė. Ar ne?
Šiaip neįsivaizduoju kam gali reikėti 1GB vietos ir 100GB srauto 🙂 bet kuriuo atveju neįmanoma tiek išnaudoti, neišnaudojant kitų serverio resursų, kuriuos jie tikrai limituoja (procesoriaus dalis and so on).
Dėl kokybės su jais sutinku ir nesutinku. Jeigu išeis mažesni, liks rimtesni, tačiau suteiktus jiems tokius limitus, kaip kad 100GB srauto, nori nenori juos stengsis išnaudoti 🙂 Tačiau, kaip minėjau, tam reikia labai didelės svetainės, o dėl jos kentės visas serveris. Čia gaunasi, kad atsikrato vieno rūpesčio, bet suranda kitą.
Jeigu svetainė kels per daug serverio resursų problemų, jai bus pasiūlyta keltis į VDS serverį – automatiškai klientai bus nepatenkinti, kad negali išnaudoti visų resursų ir yra išvaromi, taip jie praras klientus.
Suma sumarum, labai neprotingas žingsnis, nebent praleidau kokią nors smulkmeną, nes rašau ryte ir dar pagiringas po vakar dienos krepšinio 🙂
By Aurelijus Valeiša on Rgs 9, 2009
siaip e-vaizdo klientams po peremimo buvo taikoma 50% nuolaida jei neklystu, tad Asmininis tau turetu kainuot ne 9 Lt, o 4.5 Lt/men. Ne taip ir daug.
By hem on Rgs 9, 2009
@hem: kiek teko skaityti, tai nuolaidos nesikeitė. Kaip anksčiau turėjai 50% taip ir dabar turi. Tad realiai vis tiek kaina kyla 3 kartus.
@Aurelijus: ne, planas nebuvo baigęsis. Prieš du mėnesius prasitęsiau metam.Tas labiausiai ir pykdo, jog perki vieną, o gauni visai kitą.
By Ernestas on Rgs 9, 2009
Spėjau pats pasikeisti.;D Kadangi turiu tik vieną projektą, tai užtenka duomenų bazės vienos. O srautą paskutinių metu e plano beveik pasiekdavau.:) Ir dar 50% nuolaida.
By Andrius (nejau.net) on Rgs 9, 2009
jei prasitesei metams, tai gavai visko daugiau ir moketi papildomai nereikia 🙂 o jei truksta duombaziu – parasyk argumentuotai i IV, gal padidins.
By hem on Rgs 9, 2009
Tas plano keitimas iš žmogui priimtino į „geresnį”, t.y. Asmeninį man kažkur matytas. Gal ir čia kaip Omnitelyje žmonės sugalvojo, kad turi perdaug klientų?
By muchio on Rgs 9, 2009
Problema, hem, turbūt ne limituose, o kainoje 🙂 Kam žmogui mokėti 9lt, kai jam užteko visko to ir už 3lt.
By Aurelijus Valeiša on Rgs 9, 2009
Na, siaip tai prieš labai pykstant reiktų pirma su supportu snektelėti 😉
Uzteko 5 minuciu per jų online chat’ą ir duomenų bazių pasidarė 50 😉
By IdeaG on Rgs 9, 2009
@IdeaG: bet jau čia grynas kuriozas, jog man patys pakeičia planą, o dar turiu su jais bendrauti, kad pagerintų jį ir tai jie padarys nemokamai, ar ne? Tai jeigu taip – tai kodėl negali ištaisyti šios klaidos visiems? Nes jiems nusišikt ant balso nekeliančios daugumos?
O kad „mažieji“ klientai jiems „rakštis vienoj vietoj“, tai čia ne kliento reikalas, o jų pačių kompetencijos trūkumas tvarkant verslo reikalus.
@Andrius: nereikia man dar vienos didelės problemos su visokiais blogr.lt, blog.lrytas.lt, private.lt ir pan. Jūs (juk tu kaip ir atstovauji blogr.lt komentuodamas čia su tokiu adresu aprašyme?) patys elgiatės ne ką geriau už IV, tik kitoj srity – tą patys parodot nevengdami įgrūst savo paslaugų, kai tik kas pasiskundžia problemom su hostingu. Žinokit, jūsų įvaizdis nuo to tik prastesnis tampa. Geriau bandykit pritraukt ne mažumą t. y. jau pradėjusius rašyti blog’us, o tuos, kurie dar jų neturi…
@Eimantas: per DirectAdmin šiaip turėtum galėti matyti kiek sunaudota srauto Apache, el. paštui, FTP ir DirectAdmin. Bet šiaip tai istorija irgi žiauri. Aš irgi vis labiau pradedu dairytis į Hostex – su jais susikalbėt tikrai įmanoma, o ir problemų, kiek teko girdėti, turėtų būti mažiau. Tik tiek, kad pas juos kainos smulkiem klientam tikrai didesnės 🙂 .
Dėl manęs, tai 9 Lt nėra labai milžiniška kaina, tačiau tas faktas, jog ji tikrai tiek nėra verta 3 Lt plano atžvilgiu, mane tikrai nervina 🙂 .
P. S. Atnaujinimas įrašo apačioje.
By Ernestas on Rgs 9, 2009
Beje, tikiu kad „mažieji” buvusio e-vaizdo klientai IV buvo/yra pakankamai didelė rakštis vienoj vietoj – pinigu moka mažai, jų visas būrys, ir visi pripratę kad su jais elgtųsi kaip su VIP’iniais klientais.
By IdeaG on Rgs 9, 2009
ideag: jei tau mazina paslaugu kieki tai visuomet bus blogai
By Vaidas on Rgs 9, 2009
Tinklaraščius talpinti gali nemokamai, tiesiog užsukęs į blogr.lt
Su IV teko susidurti jau ir reikalų nebesinori turėti, nes bus taip, kaip jie nuspendžia ir viskas:
http://blogr.lt/2009/01/14/ruosiames-persikelimui-i-dedikuota-serveri-serveriailt/
By Andrius on Rgs 9, 2009
Metų pradžioje planą e100 pakeičiau į „Planą A”. Jokio laiško apie planų pakeitimą negavau, tad galbūt šiuos planus paliks. Nenorėčiau mokėti už planą „verslui” vien dėl to, kad naudoju 10 duombazių.
By frgtn on Rgs 9, 2009
Prieš porą mėnesių gavau laišką, kuriame man aiškinama, kad viršytas mano suvartotas srautas. Nustebau, nes paprastai srauto per mėnesį išnaudoju gal 40%. Į užklausas, kur tas srautas dingo, atsakymo negavau, nes, girdi, jų apskaitos sistema tokių dalykų nefiksuoja. Protokolų, kurie paprastai srautą generuoja – http, smtp ir ftp suma davė juokingus skaičius. Su administracija susirašinėjom 17 laiškų, finale buvau elementariai šantažuojamas – laikinai atjungti visi mano saitai, kol nepervedžiau pinigų už orą. Finale IV eina kur tik nori, pervažiavau į hostexą.
By Eimantas on Rgs 9, 2009
Aš irgi labai nepatenkintas šita serveriai.lt nesąmone. Srauto man buvo per akis. Vietos man maždaug užteko, neturėjau jokių norų daugiau turėt. O MySQL duombazių naudojau vidutiniškai tris. Serveriai.lt visiškai pasišiukšlino. Matyt jie paskaičiavo, kad išėję nepatenkinti atpirks tuos lamerius kurie liko ir moka daugiau.
Negaus iš manęs nė cento daugiau. Aš jų neprašiau, jie manęs neprašė nieko pasirašyt. Atrasiu ką nors normalesnio.
By Vytautas Jakutis on Rgs 9, 2009
EDIT: Matyt jie paskaičiavo, kad __išėjusius atpirks tie lameriai_, kurie mokės už tą patį daugiau.
By Vytautas Jakutis on Rgs 9, 2009
Dėl „Atnaujinimas 18:27: atrodo, IV iš savo klaidų visgi mokosi. Dabar MySQL limitas padidintas iki 50. El. pašto dėžučių kiekis taip pogi buvo padidintas iki 50. Tikėkimės ateityje tokių problemų nekils”
nei mano control panelyje, nei http://serveriai.lt/talpinimas.html neparašyta, ši citata neatsispindi
By Vytautas Jakutis on Rgs 10, 2009
Heh… Atrodo, visgi jie „draugauja” tik su „kalbančiais”… :/
By Ernestas on Rgs 10, 2009
Naudojausi serveriai.lt 3 metus, kol vieną kartą užsisakiau VPS ir prisireikė pabendrauti su jų supportu. Techniškai atsakymai buvo teisingi, tačiau gavau nemažą dozę arogancijos ir problemų jie vistiek neišsprendė. Man nemalonu būti jų klientu. Kai tik sulauksiu sutarties pabaigos, pereisiu į hostex.
By Dovydas Sankauskas on Rgs 11, 2009
Bet vistiek įdomūs tie serveriai.lt žmogeliai. Man maždaug rugsėjo 11 d. buvo padarę 50 mysql db limitą. Dabar ką tik užėjau ir štai leidžia tik 1.. Eh, teks asmeniškai bandyt mano „dievais” hosteriais kariaut..
By Vytautas Jakutis on Rgs 13, 2009
@Ernestas „patys elgiatės ne ką geriau už IV” atsiprašau? Siūlydamas pagalbą ir vietą už tai nieko neprašydamas, aš darau kažką blogo? Manau rašai ant pykčio bangos ir visas pasaulis aplink atrodo blogas, tiesa? Nieko, praeis.
By Andrius on Rgs 19, 2009
@Andrius, komentarų tikrai nerašiau įpykęs 😉 .
Taip, padarei. Čia tas pats, kas Microsoft Windows vartotojui, prašančiam padėti susitvarkyti programinės įrangos problemas, patarti susiinstaliuoti Linux. +/- čia tu gausi materialios ar ne, vienokios ar kitokios naudos.
Suprasčiau, jeigu tokie pasiūlymai keltis į blogr.lt, blog.lrytas.lt ir pan. nebūtų dažni, bet juk jau nebe pirmas kartas kaip nuskamba toks pasiūlymas Lietuvos blogosferoje, tiesiog komentaruose įrašų, kuriuose skudnžiamasi kažkokiomis problemomis.
Tu siūlai alternatyvą. Gal tai ir gerai, bet tu tuo pačiu reklamuoji/propaguoji vieną konkretų produktą, nė kiek neužsimindamas apie jo minusus. Tu paprasčiausiai reklamuoji (: .
Gal ir nežinau ar čia yra blogai, ar ne, čia jau kitiem gal spręsti: neįrodysiu aš čia, jog tavo komentaras stipriai „smirda“ reklama ir propaganda naudotis produktu, su kuriuo esi glaudžiai susijęs.
By Ernestas on Rgs 19, 2009
Nesijaučiu padaręs ką blogo, įraše kuriame skundžiamasi hostingu pasiūlęs nemokamą alternatyvą, net jei ir esu jos savininkas. Siūlydamas ne vien savo, bet ir kitų panašias alternatyvas negalėčiau asmeniškai atsakyti už jų kokybę. Jei „smirdėjo” reklama, buvo galima mano komentaro nepatvirtinti ir būtų buvę ramu, o dabar gavosi dar didesnė reklama :>
Gyvenkime draugiškai, ačiū už išklausymą!
By Andrius on Rgs 20, 2009
Nepavyko išsireikalauti daugiau duomenų bazių šiam planui. Nes ne IV pakeitė iš senojo, o aš tai padariau pats. Smagu…
By Andrius (nejau.net) on Spa 26, 2009